Regionale convenanten via Werkgeversservicepunten Via onze regionale Werkgeversservicepunten sluiten we regionale convenanten af, waarvan een deel is gekoppeld aan landelijke convenanten.
Telefonische dienstverlening en social media In 2017 heeft UWV Klantencontact ruim 4,7 miljoen telefonische klantvragen beantwoord, aanzienlijk minder dan in 2016.
Gebruik en beschikbaarheid uwv.nl en werk.nl Onze websites uwv.nl en werk.nl behoren tot de meestbezochte (semi)overheidssites. uwv.nl was gemiddeld 99,9% van de tijd beschikbaar, werk.nl 98,6%.
Bedrijfsadvies inclusieve organisatie UWV biedt bedrijven die streven naar een duurzame inschakeling van mensen met een arbeidsbeperking kosteloos een bedrijfsanalyse aan. Inmiddels...
Verbeteren werkgeversportaal We brengen het werkgeversportaal op uwv.nl naar een niveau dat past bij de huidige eisen rondom beschikbaarheid, onderhoud, webrichtlijnen en...
Grensinformatiepunten In 2017 zijn er grensinformatiepunten geopend voor Nederlandse, Duitse en Belgische grensarbeiders. Werknemers kunnen er informatie krijgen over...
Toetsing ontslagaanvragen In 2017 hebben we minder ontslagaanvragen ontvangen dan in 2016. De tabel toont de uitkomsten van de ontslagaanvragen.
Tewerkstellingsvergunningen en ‑adviezen In 2017 behandelden we 6.600 aanvragen van werkgevers voor een tewerkstellingsvergunning en gaven we 3.900 adviezen aan de Immigratie-...
Contact met de klant Klanten kunnen steeds meer zaken online regelen met UWV. Maar het blijft natuurlijk ook mogelijk vragen telefonisch te stellen. De tabel toont om...
Klanttevredenheid We meten de klanttevredenheid voor de meeste doelgroepen 2 keer per jaar, zowel regionaal als landelijk. De tabel toont de rapportcijfers die...