Online dienstverlening aan werkgevers Werkgevers maken steeds vaker gebruik van onze online dienstverlening. Op werk.nl kunnen ze vacatures publiceren en zelf cv’s zoeken in de...
Leerwerkloketten Leerwerkloketten zijn regionale samenwerkingsverbanden om de aansluiting tussen opleiding en arbeidsmarkt te verbeteren. UWV faciliteert de...
Online dienstverlening voor uitkeringsgerechtigden Uitkeringsgerechtigden maken steeds vaker gebruik van onze online dienstverlening. In 2017 hebben we weer diverse verbeteringen aan gebracht en...
Telefonische dienstverlening en social media In 2017 heeft UWV Klantencontact ruim 4,7 miljoen telefonische klantvragen beantwoord, aanzienlijk minder dan in 2016.
Hulp bij gebruik online dienstverlening Mensen die niet goed met een computer kunnen omgaan, helpen we. Het extra budget en de activiteiten hiervoor hebben we geïntegreerd in het...
Cliëntenraden zijn gewaardeerde ogen en oren Cliëntenraden staan in nauw contact met onze klanten en zijn daarom voor ons belangrijke ‘ogen en oren’. De raden adviseren ons gevraagd en...
Preventieve handhaving We zien dat een groeiende groep burgers moeite heeft met complexe regels. Voor UWV wordt het steeds belangrijker om hen te helpen en om...
Verbeteren kwaliteit polisadministratie In 2017 hebben we de kwaliteit van onze gegevensleveringen verder verbeterd. Verder lag de nadruk op de standaardisering van ons productaanbod.
Pilot Handig! De pilot waarbij consumenten bij een aantal partijen een hypotheek konden aanvragen met het verzekeringsbericht van UWV, in plaats van met een...
Elektronische gegevensuitwisseling met gerechtsdeurwaarders Met e‑VOI, een gestandaardiseerde, beveiligde digitale uitwisseling, hebben gerechtsdeurwaarders inzage in gegevens over uitkeringen die door UWV...