Ondersteuning aan mensen met schulden 2018 Schulden kunnen het perspectief op werk en deelname aan de maatschappij in de weg staan. UWV wil zich richten op het voorkomen en niet laten...
Servicelevel onder druk 2018 De tijdige afhandeling van zowel telefoontjes als digitale berichten stond in de eerste 8 maanden van 2018 onder druk. Zowel de...
Verbeteren dienstverlening aan burgers 2018 Via experimenten onderzoeken we hoe we de gebruiksvriendelijkheid van onze websites en de tevredenheid van klanten daarover verder kunnen...
Klanttevredenheid 2018 Bij de eerste meting van de klanttevredenheid van 2018 waardeerden uitkeringsgerechtigden onze dienstverlening met 7,2 en werkgevers met 6,6.
Aantal ontvangen klachten 2018 In de eerste 8 maanden van 2018 ontvingen we 4.978 klachten, 12% minder dan in de eerste 8 maanden van 2017. De tabel toont het...
Oordeel over klachten 2018 In de eerste 8 maanden van 2018 handelden we 4.955 klachten af. De tabel toont het resultaat hiervan.
Klachtsoorten 2018 In de eerste 8 maanden van 2018 ontvingen we 4.978 klachten, 12% minder dan in de eerste 8 maanden van 2017. De tabel laat...
Afhandeling bezwaren 2018 Wie het niet eens is met een formele beslissing van UWV, kan een bezwaar indienen. In de eerste 8 maanden van 2018 gebeurde dat...
Afhandeling (hoger) beroep 2018 Wie het niet eens is met een beslissing van UWV op een ingediend bezwaar, kan daartegen in beroep gaan. In de eerste 8 maanden van 2018...
Nieuwe wet- en regelgeving 2018 Regelgeving is voortdurend aan verandering onderhevig. Er komen nieuwe wetten en regels bij, en bestaande wet- en regelgeving wordt verbeterd.