Ondersteuning aan mensen met schulden Schulden kunnen het perspectief op werk en deelname aan de maatschappij in de weg staan. We spitsen onze ondersteuning toe op de preventie en...
Cliëntenraden zijn gewaardeerde ogen en oren Cliëntenraden staan in nauw contact met onze klanten en zijn daarom voor ons belangrijke ‘ogen en oren’. De raden adviseren ons gevraagd en...
Verantwoorden over ICT We bespreken regelmatig met het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid de voortgang op de strategische doelstellingen in het...
Strategische doelstellingen UWV Informatieplan Omdat onze ICT‑verandercapaciteit beperkt is, moeten we prioriteiten stellen. Dit heeft gevolgen voor de mogelijkheden om wet- en regelgeving te...
ICT‑prioriteit stabiliteit, continuïteit en informatiebeveiliging De borging van de beschikbaarheid van het bestaande systeemlandschap is gebaseerd op 3 pijlers: het monitoren van ketens van systemen,...
Gebruik en beschikbaarheid uwv.nl en werk.nl Onze websites uwv.nl en werk.nl behoren tot de meestbezochte (semi)overheidssites. uwv.nl was gemiddeld 99,9% van de tijd beschikbaar, werk.nl 98,6%.
ICT‑prioriteit wet- en regelgeving Over de implementatie van (grootschalige) nieuwe wet- en regelgeving blijven we in gesprek met het ministerie van Sociale Zaken en...
ICT‑prioriteit vereenvoudiging en modernisering ICT In het kader van vereenvoudiging en modernisering lopen een aantal grote projecten. De overgang naar één uniforme betaalomgeving voor de...
ICT‑prioriteit functionele doorontwikkeling en baten ICT Sinds half september 2017 wordt een gedeelte van de WW‑aanvragen geautomatiseerd afgehandeld (straight through processing), dus zonder...
Sturing op ICT Met het project Transitie Informatievoorziening zetten we in op een meer samenhangende, domeinoverstijgende ICT‑sturing.