Ondersteuning aan mensen met schulden 2018 Schulden kunnen het perspectief op werk en deelname aan de maatschappij in de weg staan. UWV wil zich richten op het voorkomen en niet laten...
Verbeteren dienstverlening aan burgers 2018 Via experimenten onderzoeken we hoe we de gebruiksvriendelijkheid van onze websites en de tevredenheid van klanten daarover verder kunnen...
Contact met de klant 2018 Klanten kunnen steeds meer zaken online regelen met UWV. Maar het blijft natuurlijk ook mogelijk vragen telefonisch te stellen. De tabel toont om...
Klanttevredenheid 2018 Bij de eerste meting van de klanttevredenheid van 2018 waardeerden uitkeringsgerechtigden onze dienstverlening met 7,2 en werkgevers met 6,6.
Scholingsbudget UWV 2018 Op 1 juli 2018 is de Regeling tijdelijk scholingsbudget UWV van start gegaan. Het gebruik van de regeling komt na de zomervakantieperiode...
Onderzoek besteding scholingsvouchers 2018 Tussen mei 2016 en eind 2017 heeft UWV ruim 20.000 scholingsvouchers toegekend. Naar aanleiding van een steekproef is besloten alle...
Borging van privacy bij verwerking van bsn van begeleiders van klanten We hebben besloten om uiterlijk 1 oktober 2018 te stoppen met de verwerking van het burgerservicenummer (bsn) van begeleiders van klanten die op...