Verbeteren dienstverlening aan burgers 2018 Via experimenten onderzoeken we hoe we de gebruiksvriendelijkheid van onze websites en de tevredenheid van klanten daarover verder kunnen...
Contact met de klant 2018 Klanten kunnen steeds meer zaken online regelen met UWV. Maar het blijft natuurlijk ook mogelijk vragen telefonisch te stellen. De tabel toont om...
Klanttevredenheid 2018 Bij de eerste meting van de klanttevredenheid van 2018 waardeerden uitkeringsgerechtigden onze dienstverlening met 7,2 en werkgevers met 6,6.
Belangrijkste gegevensafnemers 2018 In onze polisadministratie stonden eind augustus 2018 19,9 miljoen inkomstenverhoudingen geregistreerd van een kleine...
Aantal Suwinet‑bevragingen 2018 Overheidsorganisaties kunnen via de applicatie Suwinet‑Inkijk persoonsgegevens van burgers in onze polisadministratie inzien. De tabel geeft weer...
Scholingsbudget UWV 2018 Op 1 juli 2018 is de Regeling tijdelijk scholingsbudget UWV van start gegaan. Het gebruik van de regeling komt na de zomervakantieperiode...
Onderzoek besteding scholingsvouchers 2018 Tussen mei 2016 en eind 2017 heeft UWV ruim 20.000 scholingsvouchers toegekend. Naar aanleiding van een steekproef is besloten alle...
Nieuwe Ziektewet-arbodienstverlening 2018 We hebben met onze ondernemingsraad een akkoord bereikt over een nieuwe werkwijze voor de Ziektewet‑arbodienstverlening. Deze is erop gericht om...
Centrum Inclusieve Arbeidsorganisatie 2018 Het Centrum Inclusieve Arbeidsorganisatie heeft in samenwerking met FWG, expertisecentrum voor de zorg, een nieuwe aanpak ontwikkeld om bij...
Samen werken aan wat werkt 2018 Op 24 mei 2018 ondertekende 10 partijen een nieuw en verbreed convenant om psychisch kwetsbare mensen duurzaam naar werk te...