2017 in het kort In dit artikel geven we een beknopt overzicht van de belangrijkste ontwikkelingen in 2017.
Telefonische dienstverlening en social media In 2017 heeft UWV Klantencontact ruim 4,7 miljoen telefonische klantvragen beantwoord, aanzienlijk minder dan in 2016.
Cliëntenraden zijn gewaardeerde ogen en oren Cliëntenraden staan in nauw contact met onze klanten en zijn daarom voor ons belangrijke ‘ogen en oren’. De raden adviseren ons gevraagd en...
Klantenpanels We horen graag wat onze klanten van onze dienstverlening vinden. Via het online UWV Panel kunnen WW’ers hun mening laten horen, meedenken en...
Klanttevredenheid We meten de klanttevredenheid voor de meeste doelgroepen 2 keer per jaar, zowel regionaal als landelijk. De tabel toont de rapportcijfers die...
Aantal ontvangen klachten In 2017 ontvingen we 8.047 klachten, 2.742 minder dan in 2016. De tabel toont het aantal ontvangen klachten sinds 2005.
Klachtsoorten In 2017 ontvingen we 8.047 klachten, ongeveer een kwart minder dan in 2016. De tabel laat zien waar de klachten over gingen.
Servicelevel onder druk 2018 De tijdige afhandeling van zowel telefoontjes als digitale berichten stond in de eerste 8 maanden van 2018 onder druk. Zowel de...
Verbeteren dienstverlening aan burgers 2018 Via experimenten onderzoeken we hoe we de gebruiksvriendelijkheid van onze websites en de tevredenheid van klanten daarover verder kunnen...