Wet banenafspraak en quotum arbeidsbeperkten Tussen 2014 en 2026 moeten er 125.000 extra banen worden gecreëerd voor mensen met een arbeidsbeperking. UWV beheert het...
Online dienstverlening aan werkgevers Werkgevers maken steeds vaker gebruik van onze online dienstverlening. Op werk.nl kunnen ze vacatures publiceren en zelf cv’s zoeken in de...
Versneld aanleveren loonaangiftegegevens Met werkgeversorganisaties bekijken we of werkgevers loonaangiftegegevens sneller kunnen aanleveren. Ook onderzoeken we of nadere aanpassingen aan...
Leerwerkloketten Leerwerkloketten zijn regionale samenwerkingsverbanden om de aansluiting tussen opleiding en arbeidsmarkt te verbeteren. UWV faciliteert de...
Online dienstverlening voor uitkeringsgerechtigden Uitkeringsgerechtigden maken steeds vaker gebruik van onze online dienstverlening. In 2017 hebben we weer diverse verbeteringen aan gebracht en...
Telefonische dienstverlening en social media In 2017 heeft UWV Klantencontact ruim 4,7 miljoen telefonische klantvragen beantwoord, aanzienlijk minder dan in 2016.
Hulp bij gebruik online dienstverlening Mensen die niet goed met een computer kunnen omgaan, helpen we. Het extra budget en de activiteiten hiervoor hebben we geïntegreerd in het...
Ondersteuning aan mensen met schulden Schulden kunnen het perspectief op werk en deelname aan de maatschappij in de weg staan. We spitsen onze ondersteuning toe op de preventie en...
Cliëntenraden zijn gewaardeerde ogen en oren Cliëntenraden staan in nauw contact met onze klanten en zijn daarom voor ons belangrijke ‘ogen en oren’. De raden adviseren ons gevraagd en...
ICT‑prioriteit stabiliteit, continuïteit en informatiebeveiliging De borging van de beschikbaarheid van het bestaande systeemlandschap is gebaseerd op 3 pijlers: het monitoren van ketens van systemen,...