Telefonische dienstverlening en social media In 2017 heeft UWV Klantencontact ruim 4,7 miljoen telefonische klantvragen beantwoord, aanzienlijk minder dan in 2016.
Hulp bij gebruik online dienstverlening Mensen die niet goed met een computer kunnen omgaan, helpen we. Het extra budget en de activiteiten hiervoor hebben we geïntegreerd in het...
Ondersteuning aan mensen met schulden Schulden kunnen het perspectief op werk en deelname aan de maatschappij in de weg staan. We spitsen onze ondersteuning toe op de preventie en...
Cliëntenraden zijn gewaardeerde ogen en oren Cliëntenraden staan in nauw contact met onze klanten en zijn daarom voor ons belangrijke ‘ogen en oren’. De raden adviseren ons gevraagd en...
Verantwoorden over ICT We bespreken regelmatig met het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid de voortgang op de strategische doelstellingen in het...
Strategische doelstellingen UWV Informatieplan Omdat onze ICT‑verandercapaciteit beperkt is, moeten we prioriteiten stellen. Dit heeft gevolgen voor de mogelijkheden om wet- en regelgeving te...
ICT‑prioriteit stabiliteit, continuïteit en informatiebeveiliging De borging van de beschikbaarheid van het bestaande systeemlandschap is gebaseerd op 3 pijlers: het monitoren van ketens van systemen,...
Gebruik en beschikbaarheid uwv.nl en werk.nl Onze websites uwv.nl en werk.nl behoren tot de meestbezochte (semi)overheidssites. uwv.nl was gemiddeld 99,9% van de tijd beschikbaar, werk.nl 98,6%.
ICT‑prioriteit wet- en regelgeving Over de implementatie van (grootschalige) nieuwe wet- en regelgeving blijven we in gesprek met het ministerie van Sociale Zaken en...
ICT‑prioriteit vereenvoudiging en modernisering ICT In het kader van vereenvoudiging en modernisering lopen een aantal grote projecten. De overgang naar één uniforme betaalomgeving voor de...