Dienstverlening gericht op werk 2018 De economie trekt aan, maar het is niet voor iedereen eenvoudig werk op eigen kracht te vinden. Daarnaast zien we dat er in toenemende mate sprake...
Wajong-dienstverlening 2018 Met Wajongers met arbeidsvermogen die niet werken of voor wie niet een re‑integratietraject is ingekocht, hebben we minimaal 1 keer per jaar...
Sociaal‑medische beoordeling WIA 2018 Sinds het vierde kwartaal van 2015 is het aantal WIA‑aanvragen fors toegenomen. In de eerste 8 maanden van 2018 hebben we 39.100 nieuwe...
Fraudethema’s 2018 We doen onderzoek naar meer georganiseerde en grootschalige fraude. Het doel is inzicht te verkrijgen in (mogelijke) fraudefenomenen en daarover...
Contact met de klant 2018 Klanten kunnen steeds meer zaken online regelen met UWV. Maar het blijft natuurlijk ook mogelijk vragen telefonisch te stellen. De tabel toont om...
Klanttevredenheid 2018 Bij de eerste meting van de klanttevredenheid van 2018 waardeerden uitkeringsgerechtigden onze dienstverlening met 7,2 en werkgevers met 6,6.