Telefonische dienstverlening en social media In 2017 heeft UWV Klantencontact ruim 4,7 miljoen telefonische klantvragen beantwoord, aanzienlijk minder dan in 2016.
Verbeteren kwaliteit polisadministratie In 2017 hebben we de kwaliteit van onze gegevensleveringen verder verbeterd. Verder lag de nadruk op de standaardisering van ons productaanbod.
Pilot Handig! De pilot waarbij consumenten bij een aantal partijen een hypotheek konden aanvragen met het verzekeringsbericht van UWV, in plaats van met een...
Elektronische gegevensuitwisseling met gerechtsdeurwaarders Met e‑VOI, een gestandaardiseerde, beveiligde digitale uitwisseling, hebben gerechtsdeurwaarders inzage in gegevens over uitkeringen die door UWV...
Informatie over mogelijke instroom in de bijstand Gemeenten kunnen via een speciaal daarvoor ingericht portaal maandelijks informatie krijgen over het aantal WW’ers dat mogelijk de bijstand in zal...
Ontsluiting werkzoekendenbestand Om te komen tot een sluitende registratie van bijstandsgerechtigden bij UWV, vergelijken we sinds april 2017 maandelijks de gegevens in de...
Centrum Inclusieve Arbeidsorganisatie Het Centrum Inclusieve Arbeidsorganisatie biedt een platform aan alle partijen die zich professioneel inzetten voor de bevordering van duurzame...