Passend werkaanbod voor langdurig werklozen In 2017 kregen 5.191 werklozen die langer dan 12 maanden werkloos waren een passend werkaanbod met intensieve dienstverlening. De tabel...
Contact met de klant Klanten kunnen steeds meer zaken online regelen met UWV. Maar het blijft natuurlijk ook mogelijk vragen telefonisch te stellen. De tabel toont om...
Klanttevredenheid We meten de klanttevredenheid voor de meeste doelgroepen 2 keer per jaar, zowel regionaal als landelijk. De tabel toont de rapportcijfers die...
Afhandeling bezwaren Wie het niet eens is met een formele beslissing van UWV, kan een bezwaar indienen. In 2017 werden 76.600 bezwaren ingediend. De tabel toont...
Afhandeling (hoger) beroep Wie het niet eens is met een beslissing van UWV op een ingediend bezwaar, kan daartegen in beroep gaan. In 2017 werden 12.640 beroepszaken...
Dienstverlening om WW’ers en werkgevers bij elkaar te brengen 2018 Mensen met een WW‑uitkering die dat nodig hebben, bieden we op basis van een persoonlijk gesprek dienstverlening op maat. De tabellen tonen de...
Passend werkaanbod voor langdurig werklozen 2018 In de eerste 8 maanden van 2018 kregen 3.524 werklozen een passend werkaanbod met intensieve dienstverlening. De tabel toont de...
Proefplaatsingen 2018 Mensen kunnen met behoud van hun uitkering 2 maanden op een proefplaatsing werken. De tabel laat zien hoeveel mensen uit de verschillende...
Tijdige eerste betaling 2018 We willen een klant die tijdig een uitkering heeft aangevraagd op tijd uitbetalen. De tabel laat de tijdigheid zien van de eerste betalingen voor...
Overtredingen inspanningsplicht 2018 Uitkeringsgerechtigden met arbeidsvermogen zijn verplicht zich voldoende in te spannen om werk te vinden. De tabel toont het aantal overtredingen...