Dienstverlening gericht op werk 2018 De economie trekt aan, maar het is niet voor iedereen eenvoudig werk op eigen kracht te vinden. Daarnaast zien we dat er in toenemende mate sprake...
Proefplaatsingen 2018 Mensen kunnen met behoud van hun uitkering 2 maanden op een proefplaatsing werken. De tabel laat zien hoeveel mensen uit de verschillende...
Tijdige eerste betaling 2018 We willen een klant die tijdig een uitkering heeft aangevraagd op tijd uitbetalen. De tabel laat de tijdigheid zien van de eerste betalingen voor...
Overtredingen inspanningsplicht 2018 Uitkeringsgerechtigden met arbeidsvermogen zijn verplicht zich voldoende in te spannen om werk te vinden. De tabel toont het aantal overtredingen...
Fraudethema’s 2018 We doen onderzoek naar meer georganiseerde en grootschalige fraude. Het doel is inzicht te verkrijgen in (mogelijke) fraudefenomenen en daarover...
Ondersteuning aan mensen met schulden 2018 Schulden kunnen het perspectief op werk en deelname aan de maatschappij in de weg staan. UWV wil zich richten op het voorkomen en niet laten...
Verbeteren dienstverlening aan burgers 2018 Via experimenten onderzoeken we hoe we de gebruiksvriendelijkheid van onze websites en de tevredenheid van klanten daarover verder kunnen...
Contact met de klant 2018 Klanten kunnen steeds meer zaken online regelen met UWV. Maar het blijft natuurlijk ook mogelijk vragen telefonisch te stellen. De tabel toont om...
Klanttevredenheid 2018 Bij de eerste meting van de klanttevredenheid van 2018 waardeerden uitkeringsgerechtigden onze dienstverlening met 7,2 en werkgevers met 6,6.
Borging van privacy bij verwerking van bsn van begeleiders van klanten We hebben besloten om uiterlijk 1 oktober 2018 te stoppen met de verwerking van het burgerservicenummer (bsn) van begeleiders van klanten die op...